Önkormányzati Hivatal tájékoztatója
- Részletek
- Találat: 8604
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány elterjedésének megelőzése érdekében
2020. március 17. napjától
az önkormányzat Hivatalának személyes ügyfélfogadása
határozatlan ideig
SZÜNETEL.
Ügyintézés végett javasoljuk az egyéb kapcsolati formák igénybevételét (telefonon, elektronikusan e-mailben, elektronikus ügyintézési felületen, illetve postán keresztül).
Elérhetőségek:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-92/563-015; 06-30/549-6204
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Elektronikus ügyintézési felület: https://ohp-20.asp.lgov.hu/
Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül több ügy elektronikusan is intézhető, számos helyi lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális vagy adóügy indítható, az online űrlappal nem rendelkező ügyek esetén pedig az e-Papír szolgáltatást lehet igénybe venni.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az önkormányzat Hivatalának ügymenete továbbra is folyamatos marad, és mindent megteszünk azért, hogy zavartalan és biztonságos ügyintézést biztosítsunk valamennyi Ügyfelünk részére.
Megértésüket, és együttműködésüket köszönjük.